lørdag 15. oktober 2011

Siste strikk før fødsel?

Jeg håper dette blir det siste jeg viser frem før lillegull kommer til oss. I morgen er jeg nemmelig 39 uker!

Jeg er rett og slett utrolig sliten, så jeg kommer til å skrive veldig kort her.

Oppskrift: Rillestrikket omslagsjakke fra Nøstebarnboken
Grarn: Du store alpakka Mirasol, 3 nøster
Pinner: 3,5 mm
Størrelse: 0-3 mnd
Tilbehør: Helket knyttebånd og heklet kant i hvit.

Her er innsiden av jakken. Praktisk med en knytting på innsiden og en på utsiden :) 


Jakken har også fått et par matchende "sko".

Oppskrift: "Babysokker på to pinner" fra Myk start 
Garn: Du store alpakka Mirasol og Du store alpakka Tynn alpakka
Pinner: 3 og 3,5 mm
Størrelse: 0-3 mnd
Tilbehør: Helklet knyttebånd


Jeg har også strikket et par votter fra Myk start boken i silke/ull, som skal matche hentesettet :) 

Da er jeg fedig med alt jeg skulle strikke til babyen, så nå kan han godt komme!
Full av vann og pluss 11-12 kilo, men jeg må jo vise frem kula forde :) Dette er jo tross alt en av de siste dagene jeg kommer til å være gravid. Etter denne kommer har jeg fått beskjed om at det er produksjon-stopp her i hus!

1 kommentar:

  1. For et herlig sett, nydelige farger ;) OG Kjempefin mage ;) Lykke til med fødsel ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...