tirsdag 18. oktober 2011

Mini raggsokker..

Lillebror koser seg alt for mye i magen, så da får jeg mer tid til å strikke enn jeg forventet.
Om det er negativt eller positivt kommer ann på øye som ser :)
8 dager igjen..

Dette er de første raggsokkene jeg har strikker faktsik! Mange trur kansje at sokker er enkelt å strikke, men det er det igrunn ikke. Jeg prøvde meg på et par i februar, som mannen skulle få i bursdagsgave. Men det ble bare en halv sokk, og den ligger enda i kurven.
På søndag bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve igjen og tok frem Myk start boken, en lang rundpinne og litt tynt alpakkagarn. Og i dag tidlig ble de ferdig! De ble ikke perfekte, men de ser i det minste ut som sokker! Trur faktisk jeg skal begynne på et par til i dag:)

Oppskrift: Myk start boken
Garn: Sandnes Mini Alpakka
Pinner: 3 mm
Størrelse: 0-3 måneder

2 kommentarer:

  1. Morsomt bilde av din trillrunde og flotte gravidmage!
    Godt med varme sokker til lillebror nå som det blir vinter og kaldt.
    Lykke til i innspurten!

    SvarSlett
  2. Synes de ble fine jeg! Du velger å strikke veldig mye fint, og flotte fargevalg :-)
    Men det teppet i bakgrunnen her - er det noe du har strikket selv eller?? Likte veldig godt mønsteret i det....
    Håper lillegutten ligger i armene dine veldig snart :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...