mandag 27. juni 2011

Mor Signe teppet

Endelig er Mor Signe teppet fra Nøstebarn boken ferdig!
Det var ett eller annet med dette teppet som fikk meg til å sovne hver gang jeg tok det frem og begynte å strikke. Det tok meg 5 uker å strikke den første halvdelen men bare en uke å strikke den siste halvdelen. Men i begynnlesen hadde jeg også andre strikkeprosjekter innimellom.
Teppet er strikket på skrått med hullrand. Et veldig kjedelig prosjekt, men teppet er utrolig mykt og luftig så det er jo helt perfekt til å svøpe en bittelite baby i :) Dette teppet skal helt klart være med i sykehusbagen :)


Her ligger teppet på stuebordet vårt. Bordet er 90x90 så teppet er i underkant av det.

Garn: New Zealand lammeull
Pinner: 6 mm
Oppskrift: Mor Signe teppe fra "Strikk til Nøstebarn"


2 kommentarer:

  1. Dette teppet er nydelig, men jeg kan se for meg at det er ufattelig kjedelig!

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Ble kjempefint:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...