lørdag 21. mai 2011

Min gravid strikkeliste..

Som gravid er jeg selvfølgelig veldig opptatt å strikke til den lille i magen. Rundt på den tiden jeg ble gravid lagde jeg en liste over hva jeg ønsker å lage til babyen. Så derfor legger jeg ut listen her. Litt til hjelp for meg selv, men kansje det også kan inspirere andre gravide :) Jeg skriver ikke hvor alle oppskriftene er fra, men googler du det finner du det helt sikkert :)
Jeg eeeeeelsker bøkene "Strikk til nøstebarn" og"Myk start" så mange av oppskriftene er der i fra. Nederst står det også hva slags garn jeg tenker å bruke :)


Babytøy:

Overdeler:
Mykeste jakke fra Myk start
Mini jakke fra Design.Club.dk
Babysinglet fra Nøstebarn
Omslagsjakke fra Nøstebarn
Fuglemamma`s omslagsbody
Body fra Nøstebarn
Underdeler:
Myk start bukse
Sparkebukse med fot fra Nøstebarn
Balloon baby pants
Oooh, soft baby kit
Ribbestrikket bukse
Bleiebukser
Luer:
Lettstrikka babylue
Mini lue fra Myk Start
Gro`s djevvellue
Aviatrix
Sokker:
Alpakka sokker fra Myk start
Madam Møllers babysokker
Annet:
Heldress fra Nøstebarn
Nøstebarnteppe
Votter fra Myk start
Garn:
Duo silke/Merino
Nøstebarn
New Zealand Lammeull
Drops alpakka-silke
DSA alpakka-silke
DSA tynn alpakka
DSA Mirasol

Akkuratt nå holder jeg på med et Mor Signe teppe. Det tar evigheter, men er verd strevet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...