onsdag 18. mai 2011

A baby announcement!

Det har vært veldig stille på bloggen i de siste to månedene, men det er det en god grunn til.. Vi venter nemmelig en baby til høsten! Jeg er 17 uker på vei og neste uke skal vi på ultralyd for å se den lille :)
Vi gleder oss utrolig mye!
Testen var veldig klar kan du si :)

Og selvfølgelig har jeg rekt å strikke noe til babyen! Siden svangerskapet var planlagt begynte jeg på en bukse allerede før jeg viste at jeg var gravid. Buksne fra myk start boken ble rimelig stor og jeg tviler på atden vil passe en liten nyfødt baby men.. Det er jo kjekt å ha litt å vokse i :)

Bukse: Oppskrift fra Myk start. Strikket på pinne 3,5 med DSA Mirasol
Body: Oppskrift  fra Nøstebarnboken.Striket på pinne 3 med DSA Fin.
Sokker: Madam møllers babysokker på pinne 2,5. Strikket i DSA tynn alpakka.


Tøyet er nå pakket bort sammen med annet strikk, i vente på den lille høstbabyen. Termin er forløpi 22 oktober,så jeg må nok strikke mye for å holde den lille god og varm for vinteren kommer fort etter oktober!
Storebror fyller 4 år den 6 oktober og lillemor vil være 18 mnd ved termin. Tre tette barn med andre ord :)

Magen til dags dato :)

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, ja du skal få nok å holde fingrene i da med tre så tette ;) Nydelige plagg ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Du kan jeg spørre deg om noe, er du på tettinntil? :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse!
    Min eldste ble født 21.oktober, men det er jo innmari lenge siden da... ;)
    Det blir kos med 3 tette!
    Kjenner at jeg blir litt babysyk, men jeg er ferdig :) hihihi

    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Og så mye fint du har strikket!
    Jeg leide Myk start-boken da jeg ble gravid med andre mann, og strikket mye fra den. Bl.a. den buksen. Den er bare sååå fin og helt fantastisk passform! Jeg strikket den i mørkbrun silke alpakka og hadde et brunt silkebånd rundt. Vi brukte den masse:)
    Du ser forresten flott ut med babymagen:)

    SvarSlett
  5. Så gode nyheter! Herlig med tre barn, jeg ønsker meg nok det jeg også. Men aner ikke om det blir slik. Lykke til videre med bebimagen.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Så koselig! :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!!! Flott mage!!
    Nå har jeg klikket meg nedover/bakovet i bloggen, så søte barn du har og så mye flott du strikker!! Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
  8. Tusentakk for alle gratulasjoner :)
    Fru Lykkelig: Ja,jeg er medlem, men er ikke så aktiv der :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...