lørdag 12. februar 2011

Min lille mann..

Jeg føler at jeg viser frem lillemor alt for mye på denne bloggen. Hvertfall forhold til hvor lite jeg viser frem min lille mann.
Det har rett å slett bltt sånn at jeg strikker mest til lillemor fordi hun er minst. Hun er den som er minst aktiv og trenger varme ullklær. V trenger selvfølgelig også ullklær, men han har egentig det han trenger. Han har to ullbukser og to ullgensere han bruker i barnehagen. Luer og votter har han nok av og..
Er det noen som har noen idè om hva jeg kan strikke til han tar jeg gjerne mot tips! :)
Tullegutten i Hudsom Haten som ble ferdig i julen.


V ble født i vann etter bare 40 min på sykehuset 6 oktober 2007. 4530 gram veide han. En stor plugg..

2 kommentarer:

  1. Jeg digger denne lua - den er så flott og stilig! Fine farger også :)

    Blir ikke mye strikking på eldstemannen her heller. Er ikke mye strikkaklær en gutt på 14 ønske seg :)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Marius-genser er nesten et must i disse dager, kanskje en liten versjon av denne hadde vært noe?
    http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=203792&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...