torsdag 17. februar 2011

A flirty skirty!

Vi har startet sommeren allerede!
Neida, men vi håper den kommer snart, for vi er klare!!!
Her er en liten "Flirty skirty" med bleiebukse under, strikket i selvfarget garn.


Skjørtet ev avsluttet med perlestrikk, som også er samme farge som knyttebåndet.


Her er hvordan jeg satt på skjørtet:
Der jeg vil ha skjørtet tok jeg en omgang med en rett og et kast. Deretter strikket jeg de rette maskene og tok kastene over på en tynnere pinne. Så strikket jeg bleiebuksen videre og strikket skjørtet til slutt :)

Garnet etter farging og oppnøsting. Klar til bruk :)


Garn: Selvfarget Drops Lima og Nepal. Mor Aase rest i rosa.
Pinner: 4 og 4,5 mm
Strørrelse: Medium
Oppskrift: "Ruffle Skirtie Soaker", fra her eller her.


6 kommentarer:

  1. Dette var et lurt skjørt, og så fin!
    For et fint farget garn du fått til.
    Ja, da venter vi på sommeren.
    Pernilla

    SvarSlett
  2. så utrolig fin blogg du har! jeg legger meg til som følger;)
    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  3. Kjempe søtt! Så utrolig flink du er! :)

    SvarSlett
  4. Så stilig dette skjørtet var! Virkelig søtt :)

    SvarSlett
  5. Hej Heidi,
    Har du egentlig set at du vandt den ene af præmierne i min give away?
    Hvis du sender mig en mail med din adresse, sender jeg fluks en pakke til dig :)
    Kh Camilla

    SvarSlett
  6. Kjempe fint skjørt! Oppskriften er lagret. ;) Legger deg til i blogglisten min jeg, for her var det mye fin inspirasjon.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...