onsdag 5. januar 2011

Nøstebarn i posten!

I dag har jeg endelig fått Nøstebarn boken i posten! Denne boken har jeg ønsket meg lenge. Fra før av har jeg Myk start boken, men i den er det bare oppskrifter fra 0-12 mnd. Barna mine er 3 år og 8 mnd så i denne boken er det mange oppskrifter på klær som vil passe dem begge. Stedatteren min som begynner på skolen til høsten trenger sikkert noe nytt hun og :)
Og her var det til og med noen oppskrifter til voksene!

Har nettopp sittet en time å kost meg med boken mens bollemor sov en liten dupp. Her er hva jeg har lyst til å strikke fremover:

Bleiebukser
Babyundertrøye
Selekjole
Bukse med seler
Veksejakke
Heldress(til neste vinter)
Hals
Rullegenser
Finlandshette/lettstrikke babylue/barnalue med øreklaffer
Tova votter
Madam Møllers babysokker
Sokker til hele familien

Å strikke sokker skulle man tru er lett, men det å få helen fin er vist en utfordning. Jeg skal jeg lære meg det snart!

1 kommentar:

  1. Det er en kjempekjekk bok, og den er mye brukt her i heimen. Å strikke sokker er ikke vanskelig bare du bruker en fin hælfelling ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...