tirsdag 28. desember 2010

Hurra for meg!

I dag fyller jeg hele 22 år! Føler meg ikke et år eldre da jeg føler at jeg har passert 30 for lenge siden. Hehe..
Fikk jo gavekort til jul og penger til bursdags gave så da var det rett på garn shopping i dag. De to elste barna har vært hos besteforledre i noen timer i dag og senere på kvelden koste vi oss med taco alle sammen. V har antagligvis fått ørebetennelse og I er kjempe forkjølet så det gikk ikke helt som planlagt. Men sånn er det når man har busdag 28 desember! Vi må nok en tur på legen i morgen..

Så her er årets bursdags gaver:


Fire nøster alpakka fra Sandnes og to nøster freestyle

Tre hesper herlig Mirasol Miski

Disse to bøkene fikk jeg av min søster og hennes mann :)

Og noe helt annet.. Sko til meg selv!


Jeg har også bestilt meg boken "Strikk til nøstebarn" som jeg har ønsket meg i evigheter. Og syrefarger til å farge eget garn! Det har jeg aldri prøvd før,så det skal bli veldig spennende :) Fargene bestilte jeg fra Spinnvilt.

Og bursdags gaven fra sambo: Synentur! Det skal bli godt!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...