mandag 20. desember 2010

For mange prosjeker på gang..

Nå har jeg så mange prosjekter i hode nå at det går helt i surr her. Derfor er jeg bare nødt til å skrive det ned slik at jeg ikke glemmer hva jeg har i tankene akkratt nå :)

Viktig:
Hudson Hat til V-Ferdig!
On the Go-Veralls til I -Ferdig!
Lillestakken til I- Ferdig!
Babyvotter- Ferdig!
Drops bukse- Påbegynt
Nøstebarn babytrøye- Påbegynt.
Trollungejakke til I -Påbegynt, må kjøpe mer garn.

Ikke så viktig:
Strikkevest til I-Påbegynt, må kjøpe mer garn.
Vognteppe-Påbegynt, må kjøpe mer garn.
Selebukse til I-Ferdig, mangler montering og knapper.

Skal begynn på:
On the Go-Veralls-      Drops Baby Merino
Bibbestrikket bukse-    Restegarn
Nøstebarn hals til V-    Restegarn
Curly Purly-                 Drops Nepal

Sokker-Skal lære meg å strikke sokker snaaaart!

Jeg finner noe nytt jeg vil strikke veldig ofte og da går ting bare i surr. Ravely er et fantastisk nettsted, men det er nesten plagsomt mye fint der! Det er sikkert hundre oppskrifter der som jeg har lyst til å strikke, så det er vanskelig å holde hode kaldt å konsentrere seg om bare en ting. Hehe:)

Alle påbegynte prosjekter er ikke et pent syn, så derfor blir det ikke et strikkebilde, men et herlig bilde av lillemor som ble 8 måneder på lørdag:)


Har kalt henne bolla i flere måneder, men nå som hun har begynt å krabbe er hun ikke fult så bollete lenger.
Og Lillemor er kansje et litt mer koselig kallenavn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...