lørdag 6. august 2011

Babysyk..

Ååååå.. Nå kjenner jeg begynner å bli utolmodig!
Magen begynner å bli kjempestor og lillegutt presser seg oppover. Det blir et utrolig press på lungene slik at jeg blir veldig tungpustet. Og i tillegg har jeg blitt veldig plaget med vondt i føttene. Jeg har ikke mulighet for å sitte mye på rumpa på dagtid, så når kvelden kommer sitter jeg med bena høyt. Jeg får til og med en fotmassasje av min snille mann ibland:)
Utenom det er formen veldig bra. Jeg er 6,5 måned på vei nå og jeg har gått opp 5 kilo. Er igrunn veldig fornøyd med det:) 
Litt barneutstyr begynner å kommer på plass og. Vi har kjøpt en lekegrind til å bruke som soveplass den første tiden. Siden lillemor er såpåss liten, er det viktig at han ikke er innen hennes rekkevidde når han sover. Litt klær, sengesett, lammeskinn og vognpose har jeg også kjøpt:)

Vogn må man jo også ha når man venter baby:)

Har bestilt en Mountain Buggy Duo av vognimport.no og den skal komme om ca 2,5 uke. En vogn med plass til to tette :)


Litt mimring..
Her er V og I ferske og på vei hjem fra sykehuset. Lurer på hvordan nr 3 kommer til å se ut? Og ikke minst hvor stor han kommer til å være?
Hva trur du?


5 kommentarer:

  1. Åhh, hva mye fint dere har fått handlet inn. Heldig er den lille prinsen som skal få sove i det fine "boet". Elsker den fine jakken du har strikket i forrie innlegg. Jeg har en søster som skal ha smått i november, trenger jeg si at jeg gleder meg. Jakke er det neste jeg skal lage. Om det ikke blir den du strikket så skal jeg i hvertfall ta etter deg med de knappene. De fikk ikke vite kjønn så da er det bare å kjøpe knapp med både prins og prinsesse (hvis det ordet får plass på knappen).
    Ha en fortsatt fin helg og ventetid!
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint du har kjøpt til prinsen i magen.
    Kjempekoselig med slike forberedelser. Driver med slikt for tiden selv også ;)
    Kos deg masse videre og lykke til.

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Ja, tiden før fødsel er fylt med forventninger og det er kjempe koselig :) Imponert over alt du har strikket. Jeg skal også strikke nøstebarndressen snart og lurer på om det er NZ Iceblue, dobbel tråd, du har brukt?

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin grinda var:)! Har du lyst til å dele hvor dere har kjøpt denne og ikke minst det skjønne sengesettet med kantpolstringene?:)

    SvarSlett
  5. Hei! :) Jeg ser jo at dette innlegget er ett par år gammelt, men jeg og lurer fælt på hvor du har kjøpt sengekanten(e). Ser du har to på en måte :) Var utrolig fint? Kunne du delt hvor du har fått tak i det. Har saumfart nett nå ;) Men finner ikke noe lignende...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...