lørdag 4. desember 2010

Enda en enkel vest

 
Da har det blitt enda en vest til bolla :)
Liker denne oppskriften veldig godt fordi de er så  lette å strikke!
Men jeg må si størrelsen på disse vestene er litt små. Størrelsen her er 1 år, men sitter som et skudd på bolla på 7 måneder.
Denne var egentlig ferdig forje helg,men den har ligget å ventet på knapper en en hel uke! Blomsten nederst på vesten er min første, og det synes kansje? Hihi :) Jeg prøvde ganske mange ganger, og ble lei til slutt. Så nå får jeg nøye meg med den det ble til slutt. Garnet er helt fantastisk og er en drøm å strikke med. Anbefales på det sterkeste!



Det er veldig vanskelig å ta bilde av bolla for tiden fordi hun vil bare ikke ligge stille! På mandag begynte hun å åle seg fremover så nå må det passes på hele tiden :)
Garn: Sandnes kashmir alpakka
Pinner: 6 mm
Oppskrift: "Enkel vest" fra Pickles


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...