mandag 29. november 2010

Oldemorstrikk..

I går kom søsteren min innom etter å vært på besøk hos farmor(altså barnas oldemor). Hun hadde med en bursdagsgave fra farmor til V som hadde bursdag forje måned. Han (som mange andre 3-åringer) har jo veldig mye leker, så jeg blir veldig glad når jeg ser det er myke gaver de kommer med.
Og V ble veldig glad for en strikkegenser! Han har nok arvet sin mors kjærlighet for hjemmestrikket tøy :)

Likte fargene veldig godt. Legg merke til figrene som sniker seg inn på bildet. "Den er min!"

Passet perfekt+at han har litt å vokse på :)

Yess!


Denne begynte jeg med på fredag kveld og i går kveld var den så og si ferdig. Men det så ikke ut som det var nok garn igjen så jeg ga opp og gikk å la meg. Tok den frem igjen i dag tidig og fikk det til alikevell! Felte en omgang for tidlig og da satt jeg igjen med en bitteliten stump! Håper jeg får til å feste den..
Knappene som skal på denne vesten venter jeg på å få i posten..
Den er strikket i Drops kashmir alpakka. Et helt nydelig garn!

1 kommentar:

  1. Kashmir Alpakkaen må være noe av det beste garnet jeg vet, det er helt fantastisk.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...