onsdag 3. november 2010

Vest fra Pickles

Denne vesten ble jeg skikkelig fornøyd med - bortsett fra at jeg skulle strikket den for en måned siden!
I oppskriften sto det anbefalt pinne 5,5 mm, men siden det var str 1 år valge jeg å strikke den på pinne 4 mm for å få den mindre(bolla er 6 mnd). Vell.. Den ble for liten! Jeg fikk skvist på hun, men den ble alt for trang under armene. Jeg får vell spare den til neste baby, eller gi den bort i barselgave :)


   Pickles har veldig mye fint! De legger ut noen oppskrifter gratis på nettsiden og de har også egen nettbutikk hvor de selger garn og oppskrifter. Jeg har ikke kjøpt garn der før, men jeg vet jeg komme til å gjøre det i nærmeste fremtid :) Her er nettsiden: http://www.pickles.no/
Garn: Mirasol Miski
Pinne: 4 mm
Oppskrift: "Enkel vest" fra Pickles

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...