mandag 9. august 2010

Velkommen til min nye blogg!

Dette er det første innlegget i vår nye blogg!
Blogget tidligere på blogg,no, men har nå bestemt meg for å prøve noe nytt :)

Hvem er jeg:

Jo, mitt navn er Heidi og jeg har to små barn. Victor på 2 (snart 3) og Isabella som er 3,5 mnd :) Jeg er også stemor til Ariana på 5 år.
Vi bor i en enebolig på et tettbebygd boligområde og trives veldig med det. Victor går i barnehage som er rett i nærheten og jeg er hjemmeværende med lille Isabella.Også skal jeg gifte meg med verdens herligste mann! Så heldig er jeg :)

Denne bloggen kommer til å handle om meg og min familie. Den kommer også til å handle om andre ting som interisserer meg:

*Tøybleier! Ikke bare miljøvenlig, men også veldig kult! Og ikke minst-det beste for barnet.
*Strikking og søm. Symaskin og strikkepinnene er flittig i bruk flere ganger i uka :)
*Barneutstyr!
*Interiør. Her i huset er det shabby chic som gjeller :)
*Familielivet vårt som småbarnsforeldre.


Her er to bilder av mine to nydlige barn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...